marca 04, 2021

List doręczony! Listonosz, mój pradziadek Franciszek Pietrasik.

Dziś pocztowe wspomnienia i na pierwszym zdjęciu mój pradziadek Franciszek Pietrasik. Jak widać był listonoszem w Urzędzie Pocztowym Nowy Dwór Mazowieckim 1 

Urząd pocznowy w Nowym Dworze Mazowieckim
Foto z rodzinnego albumu

Jak się wielu z Was domyśla ;) Poczta Polska i Urząd Pocztowy w Nowym Dworze Mazowieckim, to prawdziwy, nasz rodzinny interes ;) Pracował tam mój pradziadek Franciszek, babcia Marysia, mój tata, ja i pewnie by się jeszcze kogoś znalazło ;)


A na drugim zdjęciu? Po lewej, u samej góry to również mój pradziadek Franciszek Pietrasik, a pozostali to jego koledzy z dawnego Urzędu Pocztowego :)

 

Urząd Pocztowy w Nowym Dworze
Foto - Historia Nowego Dworu Maz.

Kwiecień 1950 r. Grupa pracowników poczty i listonoszy na schodach budynku dr Władysława Nawaduńskiego, w którym przez lata mieściła się siedziba Poczty Polskiej. Na zdjęciu mogą być także inne osoby pracujące w tym budynku.

Wspomnień pocztowych cd.

Rok 1950 i rok 2009 :)
I tu i tu fajni pocztowi chłopcy i fajne dziewczyny pocztówki ;) 
z tego samego urzędu pocztowego NDMaz1 :)

Urząd Pocztowy Nowy Dwór Mazowiecki 1950
Foto - Historia Nowego Dworu Mazowieckiego

Urząd Pocztowy Nowy Dwór Mazowiecki 2009
Foto z rodzinnego albumu ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Recent Posts

Copyright © 2017 Pietrasik Family Tree